Sunday, October 31, 2010

wajib baca dan BUAT

describe this picture:

adakah anda penggemar McD? saya tanya anda yer...jangan lah buat muka donno jew...angguk2 la skit!

kalau anda penggemar McD,apakah menu yang akan anda order? dcb? gcb? dclr? huh? makan jugakkah tu? TAK!!

kenapa saya mengarut nih? bukan mengarut tapi nak menunjuk! actly gambar di atas tu saya amik dalam bas time bas tu berhenti lampu merah!Gambar iklan tu menarik perhatian saya lalu dengan selamber badak saya tangkap je tanpa mempedulikan penumpang disebelah saya!"tumpang lalu sikit cik adik manis!!"

ye..saya edit gambar tu mengikut kehendak dan kemahuan saya lah!saya guna Picnik!

jadi di sini kepada anda yang berasa bosan dirumah boleh la mengedit mana2 gambar yang anda rasa anda suka dengan menggunakan mana2 software edit gambar lalu mengupload gambar tersebut di dalam blog ini! fair and square! sebab arif kata blog nih dah mcm saya dan misha punya je....so tolonglah berbuat demikian bagi menutup kesalahan penggunaan blog ini!SAYANGILAH BLOG ANDA!jangan dibiarkan berhabuk! hahaha padahal blog saya pown dah lama berhabuk! http://ceritabudakperempuan.blogspot.com! promote blog sendiri pulak! =]



SELAMAT MENCUBA =]

create by:
thra

No comments:

Post a Comment