Monday, November 1, 2010

my leisure time


hello people!! feeling well?? erm...good =] then read my story! =] kne paksa baca jugak lah! saya dah balik rumah dan frankly speaking i miss my family! hergh2.... lepas nie saya dah tak nak pegi metropolitan because of nak buat surprise! Tak Nak! but its still ok la coz i gained a lot of moment! toink3...broken eng! =]
then all this picture i shoot during my journey! and i edit! saya edit mengikut kemahuan saya. =] erm...perjalanan saya pulang ke rumah sangat mencabar dan mampu membuat saya menangis! serius...saya menangis! ;] lap2 air mata! sorry saya tak bagi tahu kamu! nie hah saya sudah bagi tahu! =] tapi bukan this post saya akan cerita pasal tu,post lain! tunggu je.. huh? tak nak tunggu dengan b aca? tak pe,saya suka menulis jadi suka hati saya lah nak cerita dan suka hati andalah nak baca!

but...enjoy this :







they all my friends!



i love this one




sayanggun tu adelah nama yang saya suka!

create by:
thra

No comments:

Post a Comment