Saturday, May 7, 2011

Khurafat dan Aku!


assalamualaikum..

beb!!how can Farid Kamil yang jd director utk movie "KONGSI"?? Farid tu dah la right handsome tup2 kau jadi director! ok laa kan compare piere andre yang suka buat cter2 cliche... yoshh geli laa cinta2 nih! DONGGGG kneketukkuatkuat!
wey..movie kat panggung tu dah belambak keluar!tah ape2 tajuk pown aku tak taw la kan...yang menjadi persoalan yer... aku tak tgk la movie2 tu sekarang nih!susah la sikit nak keluar bersama teman2 seperjuangan yang cuti jua!mne tak yer ibu bapa saya kurang galakkan anak2 yer pergi membuang masa,wang dan tenaga berpeleseran di pusat membeli belah! ok aku mmg dah tak de idea BESAR nak tulis sekarang!tapi yang aku tahu movie KHURAFAT telah mengubah hidup aku buat selama-lamanya! ohokohokohok =p penangan KHURAFAT takkan aku lupakan sampai bila2 taw! mmg aku tabik la si Syamsul tu buat movie seram gler nak mampos! alkisah yer berbunyi cenggini ........ budak2 akaun nie rajin la sangatkan nak buat tayangan kat koleJ tu.Jadikan dewan Kuliah yang sebesar Istana Budaya tu sebagai panggung! nak masuk lu kne la bayar RM1! singgit kowt aku pown tak igt la sbb umie yang tolong byarkan! pada mulanya aku mmg ta nak tgk cter KHURAFAT tu sbb aku nie tak percaya khurafat2 nih! Tapi sebab member ajak,free plak ticket tu so aku pown gagah la p tgk! masuk panggung pown dah tecacak bulu roma sebab SEJUKKK kottttt ! (dewankuliah kami high class air cond yer!) hahaha =] aku pilih sit yang mantap punyer speaker dgn skrin yang selari dgn kepala!amik kau! kalau masuk panggung kat JJ tu kau tak leh la nak cop2 tempat kan....kau pilih je la maner nak duduk! tapelaaa.........Movie pown SEeeTATTTT...wey...mula2 tgk mcm biasalah kan COOL je...mate pown tak kebil2 tgk si Syamsul dgn si Lyana tu...tapi dah smpai part kelaimex mmg aku menangis tahap baby baru lahir kowt! peluk umie macam peluk tiang lampu jalan je... mmg ta lepaslahh...aku terkejut gler tang hantu keluar mase drebar van mayat tu bawak si mayat minah tu...ala yang kuar dari tingkap sebelah si syamsul tu! mmg suara aku pecah panggung! nasib baik sume gugurl!!! sejak dari saat tu aku dah takut nak tgk movie hantu! trailer The ROOMATE pown aku dah menjerit2 macam hantu kak limah apatah lagi nak tgk cter hantu yang seram tuh! bukan nak cakap la tapi Aku nih sebenarnya tak penah takut la tgk movie hantu ke,horror ke,bunuh2 ke,fighting2 ke,komedi apetah lagikan tapi sejak je kisah KHURAFAT DAN AKU, aku dah tak nak tgk movie yang macam tu! tapi aku tetap geli nak tgk movie cliche2! ok stop!


HAVE A NICE DAY!

No comments:

Post a Comment