Friday, August 26, 2011

No title

jawab:
assalamualaikum..

idea:
Sekolah tempat aku belajar!

intro:
perkara yang paling best kalau berkaitan dengan sekolah yang aku paling LIKE!

point:
1> Kelas Tambahan Math!
2> Waktu Rehat
3> Time pergi sekolah!
4> Time koko
5> Time Sir Khai ajak masuk bilik tayangan!

Describe:
1> aku paling gemar giler kalau cikgu2 aku buat kelas tambahan!mmg aku excited! aku suka kelas tam macam nih sebab dapat balik lambat so makcik yang jual keropok lekor tu akan tunggu aku untuk angkut sedozen kerepok lekor dia! Perghh aku suka keropok lekor! itu je sebab yerr... kelas tambahan tu pun bukan ape sangat! biasa2 je..tak lah excited sangat macam nak raya!

2> dalam banyak2 waktu yang ade, aku paling BENCI waktu rehat! sebab pengawas kerek yang pakai baju biru tu asyik sangat nak amik nama pelajar yang tak turun kantin time rehat! Aku ni jenis bangsa yang tak suka turun kantin! sebab geli laa nak beratur2,berhimpit2 nak beli nasi bagai! ta nak aku! tapi aku still suka time rehat sebab time tu la aku gedik nak study macam2! aku tak suka rehat kat sekolah! nak save duit poket! wakaka =]

3> Time pergi sekolah mula2 aku naik bus dengan kawan aku! tapi bila dah sume adik beradik aku mausk sekolah yang sama bapak aku lah yang hantar setiap pagi! so bila dah sampai pintu gate tu, bangga lah aku keluar kereta! haha =] ok lupakan!

4> aku suka time koko sebab persatuan aku bukan yer berkoko pun kami berjual ade lah! every week kiteorg akan jual macam2 jenis buah2! so bila dah habis je time koko budak2 akan berlari ke gerai kami untuk beli Jambu! yeaayy... sebab jambu yang paling femes!

5> Sir Khai ajak masuk bilik tayangan pun bukan sebab ape, sebab kami paksa dia kasi kami msuk nak tengok Movie MyGirl! wakaka!!! Thanks sir!


feeling:
biasa je! tak de lah excited macam nak raya!

kata2 hikmah:
when its come to examination, we have to be SELFISH! a big SELFISH!


hahaha...




No comments:

Post a Comment