Saturday, September 17, 2011

serius sumpah mata aku besar pagi2 nih!

assalamualaikum..

tArikh:
17/09/2011 <------ birthdY TM!

hari:
sabtu!

masa:
12++

feeling:
FSG ade aktiviti kot tapi terasa macam "ala skip tak leh ke?" dilemma la konon yer sebab after habis KOKO aku nak heading je ke stadium Merdeka! nak join Suara Kami! bahahahaha bajet layan konsert la konon padahal nak melawat booth Cala Qisya! ^_________^ suka2...

air:
udara yang freshh dekat Shah Alam! bilik aku tingkat 6 so i can feel the very kuat angin come in thru my window! peehhhh banyak habuk kot! dari sini boleh nampak i-city..nampak lampu sudah...kalau cakap nampak ade budak main layang lampu memang melampau la...

Fakulti:
Fak aku best! dekat dengan kafe! Library! Pej Post! everythinglah macam nadi UITM~! bahahahaha.... same goes to my KOLEJ MELATI...turun je basement,dah boleh dengar hiruk pikuk manusia! serius tak tipu! kalau nak tahu lebih lanjut,mai lah sini!

wish:
korang dan aku sila lah timba ilmu banyak2..ilmu ape pun! ilmu silap mata pun boleh asalkan ade kekosongan di ruang legar otak tu huh!



HAVE A NICE DAY



No comments:

Post a Comment