Tuesday, May 3, 2011

Rumah burung Helang kepala BESAR


Assalamualaikum..

yer kembali kita lagi dgn rancangan "Apa kata thra?" whattttt ok stop! yeah aku sudah bersemangat nak menaip karangan yang aku sendiri tak taw nak kasi spe check? hari ni aku nak bercakap tentang "rumah burung Helang kepala BESAR" supe tajuk dekat blog nih je... aku dah baca post Helmi and misha yang latest! to Helmi "congrats beb!ko mmg la bertuah dapat pg interview!ko jugak ade bakat dalam perfileman! maybe u can do both film and art!" to misha "weyy cepat2 la kemas rumah t omputih hidung mancung tu nak mai!layan baik2 macam mu layan aku!tapi jangan kasi yer makan mee segera! =]" ok2 sambung citer aku plak..........


dari pemerhatian aku kalau la orang tulis panjang gler nak mampus post dia akan menyebabkan orang yang membaca berasa bosan lalu mengalihkan pandangan ke blog yang lain so aku tak nak bercerita panjang! dengan hanya menggunakan gambar yang tak bape lawa aku akan bercerita sikit je.so jangan takut lah kalau nak membaca!


























No comments:

Post a Comment