Tuesday, May 3, 2011

thra mendaki gunung mat cincang


Assalamualaikum..

hye mish! hehehe...aku rasa tataw nak buat ape..dah la asyik batuk2 je!letih taw batuk2 nih! nak sedut oxygen punye lah jenuhh..ok dah2 jangan nak merungut sakit di sini! Misha,mu buat ape dok rumah? takan laaa tunggu omputih tu je...mesti online kan..kan kan kan! ta pown berangan2 pup TIDOOOOOOO ! argh banyak la kau tido semedang! jangan terlalu banyak tido nanti proses penuaan jadi semakin cepat! wey aku nak download movie tapi aku tataw nak buat mcm maner! ade tak email/web/link utk aku rujuk! t minggu depan dah kne masuk kje! yer kalau mu nak buat insurans atau sesape je mai lah kedai bapak aku! aku ade d situ yang sedia membantu!hahaha =] misha t mu kasi link untuk aku download movie OK!

ulasan pasal gambar di atas tu aku sje je nak letak! bagi aku post kne ade gambar baru semangat nak baca! hahaha =] gambar tu d ambil semasa aku buat shooting dekat gunung mat cincang! krew Maysaa yang tangkapkan! ok aku tipu je... beb kalau mu tak g lagi Langkawi baik mu g! hahaha =] BEST owwww serius tak tipu! aku naik gunung tu gne cable car je!nak suruh aku daki karang takut tak sampai je...almaklumlah aku nih gemok skit! =p tapi nak di pendekkan cerita nih...time nak beratur membeli tiket tu bapak la panjanggggggggggggggggggggggggggggggggg gler! so kne datang awal2 subuh sepei! konfem kau akan jadi orang pertama yang beratur dengan BANGGA yer.kawasan cable car tu MASYAALLAH.......cantik sangat!rasa macam nak berkhemah 3 hari 3 malam je dekat situ! sambil buat unggun api lagi tau! =] ok berangan tinggi2 je nih.. huh aku rasa mu mesti konfem SUKA sebab ade banyak mat saleh yang hidung mancung,putih melepak,tinggi,rambut mcm barbie doll dan yang paling penting HANDSOME tapi aku tak la nak kate depa tu handsome cuma nak menaikkan lagi semangat mu je utk sampai ke sana! hahaha =D
ini baru cerita dkat base cable car belum lagi dekat atas gunung tu! weyyy bila kau naik CABLE CAR kan jangan lah syok sgt tangkap gambar!SILA NIKMATI PEMANDANGAN SEKITAR! wa cakap sma lu sangat INDAH oww, wa tarak tipu, pasti ya lu mau tinggal sana duduk sana! tibe2 aku terfikir mcm mner lah kontraktorrr tu boleh bina menatang2 nih! gi mana mereka bawak naik atas gunung tu? boleh bayangkan tak? malas la nak bayang2 nih! google je...ape2 pown mereka mmg la otak geli ga....hahaha geli geli geli!


ok thats it! t i cter lagi ok!

HAVE A NICE DAY!

No comments:

Post a Comment