Wednesday, May 4, 2011

Sengaja datang bermanja!

saya cakap benar yer kedai makan yang aku tgh makan tu sgt la SEDAP.tak tipu! sume seafood dia FRESH3 belaka! aku makan sampai tak rase pown makanan dah lalu dekat esopagus aku! tup2 pinggan dah licin!hahaha mentang2 lah dah habis belajar kat kolej aku bantai makanan pape je! hahaha =]

assalamualaikum..

ok aku nampak NOOB skit dalam gambar2 di atas tu!

tibe2 aku rasa nak bercerita tapi tataw nak cter ape...rase macam idea tu dah tersenyap sekejap dekat otak kiri nih! hahaha =] oh pasal kesihatan aku,aku dah semakin pulih tapi masih batuk2 lagi.
actually aku nak buat donat sebijik macam BIG APPLE tuh! bapak la sedap donat dia!padan lah dengan harga RM2.30 sebijik! cececece..... aku ni suka cipta resepi tapi kalau la aku cipta sendiri resepi donat tu takut jadi donat keras je! =p yer... ade banyak benda yang aku nak explore dalam dunia nih tapi batasan yang menghalangi kerana aku seorang perempuan! hahaha kau orang igt budak perempuan nih senang2 ke nak d lepaskan oleh ibubapa mereka hanya kerana mau cari pengalaman! susah doowww! so nak tak nak i just use internet to connect and find what i want! but its still cannot replace the fresh experience in reality! huhhh so guys you orang lelaki pergi lah cari pengalaman yang baik dan bermanfaat banyak3 dalam hidup!benda tu yang akan mematangkan kita yang kerdil di bumi nih!

No comments:

Post a Comment