Thursday, May 19, 2011

Sir Shafie said something here!


assalamualaikum..

hey guys!!
malam tadi time aku tgh syok msg dgn tutttt aku dpt satu msg dari seorang insan yang membakar dirinya untuk menyuluh masa depan anak2 muridnya! tak lain tak bukan SIR SHAFIE! huhuhuhu =] agak terharu yer bila sir kita yang Hot tu msg aku! kah kah kah..ku pikir sir sudah kangan sama aku! sir bagitau kat aku yang F1P2 sangat BAGUS! his target to our prac was succesfully la...so dia sgt thankfull! and i know we do our best right in our life! =] sape yang ta nak berjaya dalam hidup...mungkin kejayaan kita berbeza-beza namun yang penting NIAT kita! kalau positif maka positif jadinya. tapi kalau sebaliknya mungkin kita ada peluang untuk mendapat semula apa yang kita inginkan! heee Nur Kasih the movie tgh HOT kat panggung and i'm just want to watch it but not eager to watch! u get me?? =]
so the conclusion is Sir say "tahniah norr hampa dah kasi aku gembira!" owh itu ayat aku...nak yang ori dari sir sila hubungi dia! sometime we still need teacher to ask something instead of our boy/girl friend! =0

No comments:

Post a Comment