Monday, May 23, 2011

Sila isi UPU!!!Segalanya di sini!

assalamualaikum..

hye guys...
boring or suck? huh...hari nih kmpp dah merasmikan MPPB or ape2 lah short form utk pelajar baru mendaftar! hahaha gua igt lagi gua datang kmpp dengan parents gua! time tu gua tak de perasaan langsung la... gua kental! tamau la nangis2 kan...alah itu sume lemah disisi umur remaja!haha =] ade gua kesa? alahai kita suma boleh bawak everything here kan handphone bagai2 jenama, laptop bagai jenama, ape ko nak sume ade!so tak payah la nak nangis bagai mcm kau kne tinggal kat asrama! teknologi sudah maju!

PERINGATAN!
Sila isi UPU fasa 2 yer..kau orang jangan syok sangat tgk movie, jalan2 shopping2, bekerja part time atau ape2 je lah kan! Isi2 lahhh karang terlepas pulak! yer bila aku on FB jer aku tgk status hampa, "gua pusing la nak pilih kos ape!" "i rase kompius lah nak update UPU nih!" "aku ghase lah aku nak jadik cikgu je lah!" senang je nak isi UPU tu..Tepuk dada tanya cita2...!

sila klik di sini!
Tarikh tutup: 26 mei 2011 (copat isi yorr)
Terma & syarat : sila rujuk cik UPU

GOOD LUCK!

HAVE A NICE DAY

No comments:

Post a Comment